.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع اعتراض‌آميز در همدان برای قيمت برق

بيش از 60 نفر از شهروندان همداني با تجمع در مقابل استانداري به افزايش بهاي برق مصرفي اعتراض کردند.

به گزارش شمال نیوز، تعدادي از مردم شهر همدان پنج شنبه در اعتراض به افزايش بهاي برق مصرفي و عدم توجه مسئولان شرکت توزيع برق به خواسته آنان در مقابل استانداري همدان تجمع کردند.

اين تجمع که با حضور بيش از 60 نفر چندين ساعت به طول انجاميد با حضور ابراهيم کارخانه‌اي نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس و حاجي‌رضا تيموري مدير عامل شرکت توزيع برق استان همدان در بين معترضين و شنيدن سخنان آنها به طور مسالمت‌آميز فيصله يافت.

يکي از معترضين در گفت‌وگو با فارس با بيان اينکه قبض برق خانه من از 190 هزار تومان در هر نوبت قبض‌نويسي به يکباره به يک ميليون تومان افزايش يافته است گفت: بنده توان پرداخت چنين مبلغي را ندارم و به اين مبلغ اعتراض دارم و به همين منظور در مقابل استانداري تجمع کرديم.

وي ادامه داد: در ميدان مفتح براي اتصال خانه به شبکه اصلي برق، با توجه به اينکه تيرهاي چوبي برق در محل وجود دارد، شرکت برق هزينه اتصال برق و همينطور تغيير تيرهاي چوبي به سيماني را نيز از مشتريان طلب مي‌کند. در همين زمينه براي بررسي موضوع با مديرعامل شرکت توزيع برق استان همدان گفت‌وگويي را ترتيب داديم.

حاجي‌رضا تيموري با بيان اينکه علت افزايش بهاي برق مصرفي افزايش قيمت سه تومان در هر کيلووات به مصرف برق است اظهار داشت: افرادي که تجمع کردند از افزايش قيمت برق مصرفي آگاه نبودند و اين افزايش قيمت را دولت ابلاغ کرده و شرکت برق آن را اجرا مي‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.